Arkadaşlar selam
7 ay önce doğum yaptım. Kafam eskisi gibi çalışmıyor. Beyin hücrelerim ölmüş gibi hissediyorum. Odaklanamıyorum. Okuduğumu tek seferde anlamakta zorlanıyorum. Kendimi zeki hissetmiyorum. Olayları çok yönlü düşünemiyorum. Biraz ince düşünmeyi gerektiren filmlerin olay örgüsünü anlayamıyorum.
Bu size de oldu mu?
Düzelir miyim?
Vitaminlerimi düzenli kullanıyorum. Beslenmem de iyi sayılır.