bal_kizin_annesii Mevacanimkizim doğumdan sonra 3 gün boyunca sütüm gelmedi mama da verdirmediler ebeler gelip göğsümü sıkıp sütün geliyor bu süt bebeğe yeter diyip mama aldırmadılar hastaneden çıkacağımız gün çocuk doktoru kontrole geldiğinde sarılık var dediler yani bizimde sarılık başlamıştı bakalım ni doktora tekrar gösterelim
Mevacanimkizim bal_kizin_annesii bende emziremedim keşke dinlemeyip günde 2-3 sefer verseydiniz mama şimdi emiyor mu peki. Bide sarılık varsa yüzünden belli eder az çok sarımsı durur öyle mi? Bencede gidin bı çok geçmiş olsun
Alya2308 bal_kizin_annesii Kesin bilgi demiyorum ama gönlünü ferahlatmak isterim aynı sorunu bende yaşadım ilk ay aklım çıkıyordu doktorumuza sorduğumuzda ciğerleri yavaş yavaş gelişiyor annesi korkulacak bişey yok olabilir böyle demişti derin derin nefes almaları zormuş yani umarım bi sorun toktur geçmiş olsun 😊
2guzelinannesi bal_kizin_annesii benimkizimda5 sn tutardi sonrada hi hihi derdi nefes alirdi ozaman doktor kalbini dinledi ve gayet normal yenidoganlarda gorulur demisti
3_bebeli_ana Anonim11 benim de aynı doktor öyle demişti kızımda oğlum şimdi ki kızımda hepsinde oldu Bur undan nefes almayı öğrenince geçecek bunlar demişti Bi de surekli serumla temizliyorduk
bal_kizin_annesii Doktora getirdik şimdi arkadaslar Muanesi normal bronşit yok dedi geniz etini sordum bu yaşta bebeklerde geniz eti olmaz dedi kalbinden kaynaklı olduğunu söylediler 4:30 da kalp doktoruna randevumuz var yine bilgilendirme yaparım
-erCansu- bal_kizin_annesii o düdük sesi 2 ay oldu oğlumda bide dışarı çıktığımızda rüzgar falan geldiğinde nefessiz kalır gbi olup garip sesler çıkarıyordu kaç doktora söyledim düdük sesi normal dediler otekinede kokrtugu için yapiyodur dediler hakikaten bişey olmadı geçti kendiliginden
bal_kizin_annesii Mevacanimkizim şimdi emiyor ama yetmiyor ek olarak formül mama veriyorum gözünün içi ve burnu sarı okuyor sarılık olduğundan en geç 1 hafta içinde geçmişti bizimkisi çok şükür
UzayliOzge bal_kizin_annesii normal bı durum yenidoğan bebeklerin hepsinde oluyo. Tabi akciğeri kalbi dinlendiyse sorun yok
asrnmrvt12 bal_kizin_annesii bizimde aynıydı simdi 6 ay 15 günlük bebekler nefes almayı bile öğreniyor büyüdükçe düzeliyor
bal_kizin_annesii UzayliOzge gittik canım çocuk kardiyolojisine doktorumuzda çok ilgiliydi aklımdaki bütün soru işaretlerini giderdi çok şükür kalbinde bişe çıkmadı bu tür ses çıkarmanın tıp da adı laringomalazi imiş bazı çocuklarda orası gevşek olurmuş öyle ses çıkarabiliyormuş sorun yok kendiliğinden geçer dedi kalp muayanesini yaptırdık içimiz rahat oldu en azından 🥰
UzayliOzge bal_kizin_annesii Oohh çok şükür oğlum 3.5 aylık ilk 1 ay hep dediğin gibi sesler çıkıyordu ama geçti 🥰
Pltesmanr bal_kizin_annesii benim oğlumda da vardı bu durum bütün bebekler de bu durum var nefes almakta zorlnıyosa doktora götür ama korkulacak bişey yok