Bugün çok uyumuşuz on bir buçuk gibi kalktık gündüz de uyutsaydım gece birden ikiden aşağı uyumayacaktı biliyorum (geç kalkınca hep böyle oluyor çünkü) neyse gündüz oyunlar oynadık bütün gün zaman geçirdik her şeyi yaptık bir tek akşam altı gibi uykusu geldi onda da oyaladım uyutmadım hadi canım baba gelsin yemek yiyelim iki saat daha dayan falan diye. Çocuk yedi buçukta dayanamadı artık uyuttum ama eşimle de düşündük ya sabahın köründe uyanacak ya da gece dört buçukta diye. Biliyoruz huyunu diye düşündük. Sonra bir saat sonra kalktı sekiz buçukta inanır mısınız o saatten beri uğraşıyoruz bir saat falan oyunlar oynadık, belki doymamıştır dedik bişeyler yedik. Bir saat yatakta yattık üçümüz uyutmaya çalıştık yok, sallıyoruz yok. Her yolu deniyoruz yok olmuyor hala bize bakıyor. Neden böyle oldu lütfen yardımcı olun bize ya karnı aç değil, altı dolu değil, hasta gibi değil, ağrısı var gibi durmuyor, oyunlar oynadık bir sürü, evin sıcaklığı gayet güzel ne olabilir bu kadar uykusuz kaldı napmamız lazım ??