Yigitinannesi benimkide 1 haftalıkken yaptırdım. Bardakla beze temasını engelledik. Krem verdi her bezi açışımızda kullandık. Bizim dikişlerimiz hemen düştü ama batikonla falan silmedik hiç. Birdee calpol u verdi ama içirmedim. Emzirme ağrı kesici niyetine dedi doktor. Geçmiş olsun, inşallah rahat geçer. Benimki yenidoğan olduğundan hemen iyileşti ve hiç ağrıyı hissetmedi ondan ağlamalarımız olmadı ☺️