KonudanBagimsiz doktor bi neden göremedi. Yani bazı bebekler uyku sevmiyor dedi. İşin kötüsü ben hiperlatiftim ve ilaçlarla durdurulabildim.. neyse 6 ay boyunca hatta asla uyumadıgı için şaşırırsın 3,5 ayda döndü 4,5 ay emekledi. Çünkü uyumuyordu hep aktifti. Neyse ilk 6 ay atlattık uyku eğitimi verdim biliosun sende çok arastırdım . 1-1,5 ay cok rahattım. Neyseki 8. Aydan sonra tekrar başa sardık. Dışarı bile cıkmıyorum duzeni bozulmasın kızımın diye. 9,5 ay oldu artık gercekten tükendim. Tamam bebegım hersey feda olsun. Ama tek bi söze ihtiyacım var. “Benimde kızım öyleydi şu yaştan sonra düzeldii” motive olacagım tek söz bu..