Erkek kardeşim 15 yaşında. 2 gündür başı ağrıyor halsizligi vardı acile gitti ilaç verdiler. Yatıyordu evde. Annem şimdi aradı tansiyonu 9 a 5 e düşmüş Nabizi da 130 a çıkmış. Basım dönüyor kendimi toplayamiyorum diyor. Acile gidicekler şimdi. Başına gelen var mı çocuklarda neden böyle bı durum olur?