Nissan olur gider yani. Bu devirde araba almak çok zor cidden. Bu fiyatlar kabus gibi. Kesinlikle arabanın kilometresine değişenine baktırın. Adamların söylediği dışında bişi varsa fiyat düşürmeye gidin. Artık ağır hasarlı araçlar bile rağbet görüyor. El yakıyor paraları. 2 sene önce ağır hasarlı diye kafamızı çevirmezdik