ezgievren https://www.hizliresim.com/l07r1js kızlar foto koydum geldi mi bilmiyorum ama bakarmisiniz bebegimin ayağı böyle ne olmuş olabilir? Başına gelen var mi? Tirnak batığı değil iltihap yok. 1 buçuk aydir da geçmedi.[url=https://www.hizliresim.com/l07r1js][img]https://i.hizliresim.com/l07r1js.jpg[/img][/url]
Naz07 ezgievren Geçmiş olsun, havalandırın bol bol, hametan varsa iyi gelir doktor hep ayak parmaklarını düz kesin demişti.Çabucak geçer inşallah🙏
Oglusuunannesi Yaaa benim oğlumunda böyle acıdığına çok eminim benim de tırnağım batar ve tarifsiz bir acı doktora götürdüm bişey demedi düz kez dedi ama doğduğundan beri aynı napıcam bilmiyorum
ezgievren Oglusuunannesi Tırnak batması değil bu ne olduğunu size sormuştum teşekkür ederim sizede geçmiş olsun inşallah