Deletedmom99886 Merhaba arkadaşlar bir arkadaşımın bebeği için soruyorum Aralık 29 da 3 aylık olacak sma mama ile besleniyor. İdrarında turunculuk varmış su vermesi gerekiyor mu? Ne kadar ve ne zaman vermesi gerekiyor ise?
ezgievren Deletedmom99886 merhabalar mama alan bebekler ayni zaman da suda alıyor. Ayrica doktorunuz verin su da derse verilmeli. Biz mamaya başlayınca suya da başlamıştık
defne_mom Deletedmom99886 günde iki üç çay kaşığı verin4 aylıktan sonra biberonla verin istediği kadar içsin ben soğuğundan beri veriyorum
Mirakbrs Deletedmom99886 sadece mama ile besleniyorsa beslenme sıklığına ve oranına göre değişir bizimki 5aylık sadece mama ile besleniyor günlük 120 ml bitirmeye çalışıyoruz doktorumu 3 aylıkken 60 90 arası beslenmeye göre olabilir suyu çok vermenin zararı olmaz demişti mamalar her ne kadar anne sürüne yakında olsa bir değil bu yüzden su vermeliyiz
Deletedmom99886 ezgievren Merhaba doktora sormayı unutmuş arkadaşım soracak ama su zehirlenmesi diye bir şey var bende o yüzden net şu kadar diyemedim ama sorana kadar her mamadan sonra 1 çay kaşığı olur mu?
Gizoooo Deletedmom99886 ben içirmedim canım aman ilk doktorumuz mama yediği için böbreklerinde kum olabilir günde 2 çay kaşığı su ver demişti. Ben çok nadir arada veriyordum. Zaten mama suyla yapıldığı için su ihtiyacını karşılıyordu. 6 aydan önce bebeklere su içirmenin gerçekten büyük tehlikeliler var su zehirlenmesi yaşayabiliyorlar. Bazen ara ara benim bebeğimdede çişinde koku veya koyuluk oluyor gibiydi o sıra 2 çay kaşığı su veriyorum bir iki gün sonra gene vermiyordum🤣
Mirakbrs Deletedmom99886 birde bazı bebekler suyu içmeyi sevmez sert gelır onlara o zaman mama suyuna ek 10 ml koyulabiliyor
balpetegimeto Mirakbrs aa benim bebeğime de vermeye çalıştım 3 aylık her seferinde yutmadan çıkarıyor ağzından sert mi geliyor ki acaba ilk defa duydum
alosunannesi Deletedmom99886 ben de bu konuda çok araştırma yaptım . Kendi doktorum , Adana gibi çok sıcak bir yerde yaşamadığımız için vermeni önermem dedi . Bir ya da iki kaşık bilemem fakat böbreklerinde sıkıntı yaratabilirmiş bundan dolayı ben vermiyorum.
Deletedmom99886 alosunannesi Bende haziranda Antalya’da doğum yaptım bebeğim anne sütü alıyordu doktor verme lütfen Afrika’da ki çocuklar içinde aynısı geçerli demişti ama diğer doktor buralar sıcak memleket ver demişti ben vermemiştim. Gerçi annem vermiş gizli saklı. Bilmiyorum çok tartışmaya açık konu sanki ☺️ Ama idrarda turunculuk olduğu için soralım dedik