Merhaba kızlar
oğlum 16 aylıkken ağır bir bronşit geçirdi, 20 gün geçmedi bir daha oldu. Doktor doktor gezdik doktor alerjik olduğunu ( oğlumda zaten besin alerjisi vardı kakada kan olurdu bebekken proktokolit) deloday içmesi gerektiğini söyledi. Her gün 1 çay kaşığı. 2 aydır içiyoruz ve çok şükür tekrarlamadı. Ama o doktora şuan ulaşabilecek durumda değilim. Bu ilacın şişesi bitince bırakmam mı gerek kafam karışık. Alerjik tetiklemeli bronşit olan ve bu şurupları uZun süre kullanan var mı?