Yaprak_eymen Bı kaç gün önce aldığım sleepy bez bugun gittiğimde 60 lira olmuştu ve 7 numara kullanıyoruz içinde 14 tane var yazık günah bu kdar olmaz tmam çok şükür biz bi şekılde alabiliyoruz ama durumu olmayanlar napıcak bu zam yapılırmı sizcede ?🤦
ikiprensannesi_gul Yaprak_eymen geçen gün biri yazmıştı işte yatakları ayırın kocanızla vs diye çocuğumuzu bezlemeyelim zam geldi diye bir ironi yapabiliriz🤷🏼hayat ne zor olmaya başladı her geçen gün daha bir kötüye gidiyoruz düşünüyorumda bir asgari ücretin 4 bin olması için günlerce haberler çıkıyo yani şuanda ev kirası 4 bin insanların nerdeyse orasıda ayrı bir konu yani zamları yaparken hiç mi vicdanları sızlamıyo bu baştakilerin yani paramız gün geçtikçe değer kaybediyo ölelim o zaman
Yaprak_eymen Koca_bebek 1i doyurduk baktık 5i kaldı onlar ıcın kolay tabi 7 değil 100 düvele yetecek kadar servet var yaparlar biz daha şimdiden bez alamicak hale getırılıyoruz baktılar virüsten (mecazen) ölen yok açlıkla zamla fakirlıkle öldrümeye karar verdıler
ezonunannesi_41 Koca_bebek Ya gitsin kendi ypsin ya adam.gibi zam ypicak yada dogirun demesin kolay olmuyor bu işler
snyck kurkmantolumadonna en son kasimdaki indirimlerde 100lu 6 numarayı 137ye aldım ve bende suan şoklardayım 1 haftalık anca kaldi zaten 32 aylık olacak bari haftaya bez bırakma çalışmasına basliyim hasta diye başlamamıştım ama 2 gun once şokta 52li 6 numara molfix 79.90di haberiniz olsun
Alppp kurkmantolumadonna cnm bizde molfix kullaniyorum 6 umara bir alana ikinci yuzde elli var 39 + 39 78 tanesi 111 tl haberin olsn bn hep oradan aliyrm
Yaprak_eymen ikiprensannesi_gul ya ayıptır söylemesı eşimin suan maaşı çok çok çok iyi ama asla bişeye yetmıyo bu kriterler ıçinde dahi geçinemıyoruz zamlara kiraya artan faturalara boğaza yetişmekten ne oluck nasıl olucak bılmıyorum artık hadi bizi geçtim ya bu bebekler napıcak mamalar uçmuş bezler uçmuş aç mı bırakıcaz cocukları meydana dizip bütün insanları öldürsünler o zaman bizlerde kurtulalım onlarda bu kadar zamla yavaş yavaş öldürceklerınr tek seferde öldürsünler 🤬
Smryna ikiprensannesi_gul bezlememe isi iyi fikir değil ben deniyorum 😂Haliciyi zengin edicem bu gidişle 😂😂
Narin9 ikiprensannesi_gul şu tuvalet iletişimimi ne oluyo onu öğrenmek lazım 😂 tuvalet kağıdına da zam geldi gerçi🙄
Narin9 ikiprensannesi_gul şu tuvalet iletişimimi ne oluyo onu öğrenmek lazım 😂 tuvalet kağıdına da zam geldi gerçi🙄
[silindi] Yaprak_eymen bu ülke sütü olmayan anneye babaya ceza veriyor resmen… normal şartlarda bez mama ve kadın pedinden asla vergi alınmaması gerekir :(
ikiprensannesi_gul Yaprak_eymen öyle bir zamandayız ki yani yaşamak bu kadar zor olmamalı nefes almak parayla oldu tabiri caizse
Yaprak_eymen [silindi] zaten en başından beri hep diyodum şu bebek ürünleri bu kdr pahalı olmamalı her anne cocugu ıcın ıstedıg7 heves ettıgi herşeye ulaşabılmeli diye üstüne şimdi ulaşabildiklerimizde ulaşılmaz oldu e durumu olmayan napıcak her bebek her bezi kullanamıo aıle fakirdır ama düzgün bez almak zorundadır cocuguna onlar napıcak
Yaprak_eymen seymabykn 2 3 ay önce 2ci cocug6 dusunuyoduk açıkcası hatta dün lafını yaptık eşimle iyi ki yapmamışız diye bu gidişle kımse tek cocuk bıle yapmaya cesart edemıcek zaten
Yaprak_eymen snyck internetten deli gibi bez arıyorum 70li 80li bezler 200 küsürlere fırlamış bu gıdısle evın ortasına yapıcak bu cocuklar
[silindi] Yaprak_eymen nasıl olacak bilmiyorum ama bu böyle gitmeyecek ona eminim. Boş tencerenin yıkamayacağı devlet yok derler. Hadi inşallah diyorum ve Allahım herkese bol bol yardım etsin sonumuz hayır olsun :(