Mavsnz06 Kızlar hangi aşıyı oldunuz sizce hangisi iyi emziriyorum bide bebeğime tek başıma bakıyorum sütüme geçer mi hangisini tavsiyeye eedersimiz
Iscan Mavsnz06 yanı olunda hangısı fark etmez bence benim bebeğim bir aylıktı biontech aşısı oldum 3 gun baş ağrısı kol ağrısı fln oldu o kadar 2. Doz da geldı hatta geçiyorda onuda yaptracagım emzirme kınusunda da hiçbir sorun olmadı
Sedadnc Mavsnz06 ben 2 doz biontech oldum bebeğimide emziriyorum bir sorun olmadı sadece 2nci dozda kol ağrım oldu o kadar
Toprakaren Mavsnz06 ben biontech oldum emzirenlere biontech öneriyorlar ben saglik calisaniyim asi dan sonra hemen 1 saat içinde emzirmen gerekiyor bebeğe de antikor geçsin diye hemen emzirdim
RuzgarMommys 2 doz biontech oldum hemen de emzirdim Geçen hafta covit olduk oğlumla hafif atlattik cok şükür sorunsuz gecti gitti