Aklım çıkıyor kızlar oğluma yetemiycem diye oğlum mama ile besleniyor 3 aylık mama fiyatları aldı başını gidiyor Aptamil kullaniyordum Bebelac golda geçtim oda her geçen gün bakıyorum netten fiyatlarını oda uçuyor mübarek Allah hepimizin yardımcısı olsun 😳😏