_11pnr_13thr Kizlar 12 gunluk bebegim var evde hapsirip oksuriyor bugun doktora gittik. Birsey yok dedi. Cok sukur. Ama ilk bebek olunca insan urkuyor korkuyor. Nasil gecirebilirim oksurugunu ne yapabilirim. Tecrubeli anneler bana donerse sevinirim.
benkullanici07 _11pnr_13thr alerjik olabilir canim yada nezle olacaktir baslangici olabilir oksuruk hapsirik
Alya2308 3.5 aylık bebeğim yaklaşık 1 aydır bizde de öksürük ve hapşırma var doktorumuz bişeyi yok diyo hasta değil yani ama geçmiyor da şiddetli de değil . Bende şurda bekleyeyim bakalım