Neslihansezen Bebeğim 11 aylık sıkı bir diyete girmek istiyorum ama emziriyorum hem emzirip hem diyet yapan varmı
mummy Neslihansezen bebeğim haftaya 5 aylık olacak 4 gündür kafaya koydum diyetteyim şimdilik de sutumde azalma olmadı sizinki 10 aylık olmuş ek gıda da alıyor bence yapabilirsiniz
Asya001 Neslihansezen bence 1 buçuk yaşına kadar bekleyin derim çünki bi bebek 2 yaşına kadar anne sütü alıyor zaten sıkı bi diyette sütünüz kesilebilir zaten nerdeyse 1 yaşına girmiş biraz daha bekleyin derim
Sumcos Burda çok var yapan anneler. Ama ben şahsen 15 gün yapabildim. Kızım 8 aylıktı başladım doktora gittim. Aynı zamanda emziriyordum da. Her gün 30 yada 45 dakika leslie yaptım acayip faydasını gördüm 15 günde 3 kilo verdim ama kızım diş çıkardı vs derken sporumu düzenli yapmadım. Kaldı öyle.
Neslihansezen Ben spor yapamam galiba ama diyet yapmak istiyorum hemde baya sıkı bi diyet anca öyle kilo verebilir 10 kilo fazlam var ve bu canımı çok sıkıyo artık aynaya bakmak istemiyorum resmen 😔
mummy Neslihansezen ben artık çok yemeye başlamıştım sürekli ağzım dolu hem de yedikçe de mutsuz hissediyordum aynaya bakmak istemiyordum kendim için başladım açıkçası 5 kilo versem o bile kâr 5 kilo almaktan iyidir diye düşünüyorum
Prensannesi99 Asya001 diyet doğru yapılırsa süt kesilmez daha da artar. Doğru besinler tercih edilmeli 16 kilo verdim ve sütüm arttı
Asya001 Prensannesi99 işte o dengeyi iyi ayarlamak gerekiyor hani sağlıklı beslenmek lazım diyet değil yani
Elif_sagan_ylmaz Prensannesi99 ben de size katılıyorum hemşirem bana yediklerin sütün kalitesini artırır su ic bol bol demişti
rumeysalbayrakaya Neslihansezen bebeğim 3 aylıkken başladım şu an 6 aylık doğum kilomun bile altındayım maşallah sütümde hiç azalma olmadı hiç aç kalmadım
Prensannesi99 Asya001 ben diyet yapıyorum açıkçası sağlıklı beslenme ile aynı şey hiç bir diyetisyen emziren kişiye sağlıksız bişey vermez . Sağlıksız diyet diye bişey yok bence
Toprak_2019 Neslihansezen bennnnn😁😁😁oğlum 9 aylıkken 87 kilo ile başladım 6 ayda 22 kilo verdim suan oğlum 25 aylık 63 kiloyum korumadayim
Elif_sagan_ylmaz Neslihansezen iyi aksamlar ben diyet yapamam ac kalamıyorum psikolojik olarak emzirirken bazılarının gidiyor kilosu bende gitmedi daha cok kilo oldu cok sanslıyım o konuda 🤣 araştırdım bir beslenme kocuna gidiyorum online olarak suan emzirken de kilo verdim 10 kilo gitti enerjim de cok güzel daha dincim istersen seni onunla tanıstırabilirim cok tatlı bir bayan bebeği büyütürken cok streslı oluyordum ama onun enerjisiyle hem kilo veriyorum hemde eğlenceli oluyor
Neslihansezen Elif_sagan_ylmaz çok teşekkür ederim ama şuan beslenme koçuna ayıracak bütçem yok maalesef kendi başıma bişeyler yapmak istiyorum burayada fikir edinmek için yazdım ☺️
ozum00 Neslihansezen ben emziriyorum diyette yapıyorum emzirriken sıkı diyete gerek yok ben diyetisyenle ilerliyorum 2 ayda 10 kilo verdim ve dolu dolu da yedim istediğimi sadece kapalı gıda abur cubur yemiyorum
[silindi] Neslihansezen Doğumumdan gemen sonra başladım, neredeyse 3 ay olacak 18 kilom gitti. Gerçi iştahım çok yok, yediğim yemeklerde de şeker, karbonhidrat falan tüketmiyorum. Sporla da destekliyorum kendimi. Siz de rahatlıkla verebilirsiniz 🌸