Merhaba güzel anneler bebegim 8 gün sonra 3 aya giricek Allah’ın izniyle gazı düzelmeye başladı ama bebeğim devamlı elini emiyor mu diyin dişlerimi kaşınıyor delicesine elini ağzına sokuyor ve dişleri kaşınıyor Muş gibi yapıyor sizin nasıl neler yapıyor bebisleriniz boyle olanlar var mı bilgilerinizi paylaşırmisiniz