amine_23 Kızlar kızım orta kulak enfeksiyonu olmuş ilk iki gün çok ateşi ve ağrısı oldu ama şimdi ateş indi antibiyotik ve ağrı kesici kullanıyoruz (4 gün ) yinede kızımda huysuzluk ve sanırım ağrı var sizin önerileriniz var mi
Semihaduru amine_23 bizde de oldu canım ilaçları düzenli kullan geçecektir çok geçmiş olsun 💐 ağrı kesici ver 4-5 saatte bir kulak ağrısı çok zordur çocukluğumdan bilirim bende çok çektim kulak iltihabı diyince doktor içi gitti zaten 😔 rabbim hasta olan herkese şifa versin evlatlarımızı korusun 🤲🏻
amine_23 Semihaduru Amin herhese şifa versin Allah 🙏🙏İlaclari akşam sabah ( ağrı kesici hariç ) veriyorum aynı saat veremiyorum ama sorun oluyor mu bilmiyorum? Doğal yondetmlerle bildiğiniz bir şey var mı acaba.
Semihaduru amine_23 saati saatine vermeye çalışın biz ilaçlarla bi kaç günde kendimize geldik çok şükür doğal bişey denemedim hiç