Kızlar kızım grip. 11 aylık. Balgam ve burun tıkanıklığı var. Gündüz yarım saat olmadan uyanıyor gece de rahat uyuyamıyor burnu genzi tıkalı olduğu için.
ayaklarına bugün babyviks sürdüm. Kullanan faydasını gören var mı?
göğsüne ya da sırtına süren de oldu mu korktum bi şey olur belki bebek diye sadece ayaklarına sürdüm.