Merhaba anneler ek gıdaya geçtiğimizden beri meyve yediğinde önlük takmama rağmen okadar dikkat etmeme rağmen kıyafetlerinde leke kalıyor. Özellikle de armut yediğinde çıkmıyor elimle de çitileyip makineye öyle attığım oldu çözümü olan var mı acaba bu konuda ? Sıvı deterjan kullanıyorum bu arada unı baby yumuşatıcısını ve sıvı deterjanını.