Beyseko ay çok olmuş siz yazalı ama beni tarif etmişsiniz 2 ay oldu sezeryanla doğum yaptım her gün kaşınıyorum bebeğimle ilgilenemiyorum önce biri uyuz dedi kremler kullandım eşimde annemde bebeğimde yok kaşıntı onlara 2,5 ayda bulaşır dediler. Yeniden gittim uyuz ilaçları kesmedi diye egzema olmuş dediler ona krem verdiler o da kesmedi hala kaşınıyorum nedeni ve çözümü ne acaba nasıl çare buldunuz siz 🙏🥺