Tugbauuurikizler bende hamilelikte başladı apandisit ameliyatı oldum 8 aylık hamileyken o zaman ultrasonda öğrendim çamuru.dogum sonrası da fazlalaştı her gün acillik oluyodum.ingiliz tuzu var iyi gelir yaziyodu bı iki defa iyi geldi ama sonra işe yaramadı.ben de normal tuzlu su içiyordum sancı gelmeye başladığında.yajlasik 2 ay felaket sancı çektim sonra azaldı
Şu an kızım 17 aylık.oyle sancılarım olmuyor ara ara sırtımda sizi olarak yokluyo.kontrole gideceğim fırsat bulursam ama büyük oranda geçti ağrılarım.tuzlu suyu deneyin inşallah işe yarar.cunku o sanciyi yaşamayan anlayamaz maalesef🙄