Defneada- Güzellerim iyi akşamlar. Bebişim bugün 7 günlük oldu . Bana cok uyuyor gibi geliyor ama doktor günde 16-20 saat uyurlar dedi. Birde emzirmek için uyandırmaya çalışıyorum ama cok zor uyandırıyorum. Kan ter içinde kalıyorum resmen 🤦♀️Sizler neler yapıyorsunuz
Demirg Defneada- iyi akşamlar benim de 22 günlük bebeğim ben hiç emzirmek için uyandırmadım çünkü zaten kendi acıktıkca hep uyandı.hastanede de öyle dediler acıkınca uyanır uyandırmana gerek yok dediler 🤷♀️ başlarda 1 bucuk 2 saatte bir uyanıyordu. hep sen mi uyandırmaya çalışıyorsun yoksa uyanmasını bekledin mi kaç saat uyuyup uyanıyor normalde?
Ecemsu95 Defneada- Bizimkide öyle uyurdu başlarda hemşire ilk önce altını al ozaman uyanır sonrada emzir demişti hep o şekilde yaptım şuan kendi uyanıyor ama yinede her emzirmeden önce altını alıyorum nerdeyse alışkanlık oldu hemde daha kolay bebek emerken uyuyunca sonra tekrar altını almak zor olabilir uyanabilir
Linaannasi Defneada- benimde 34 günlük 1 gece alarmı kapatmışım uyku sersemi 5 saat uyumuş bende 3 saatde bir uyandırıyorum ama çok zorlanıyorum altını acıyorum ayaklarını gıdıklıyorum olmuyo en son pamukla yüzünü siliyorum öyle uyanıyo kızarak
nutellayiyensincap Defneada- bana hastanede ebe uyanmazsa ya topuğunu ya da burnunu sık demişti işe yarıyor. Hatta topuğunu biraz tırnağı ile sıkmıştı göstermek için işe yaramıştı:)
Defneada- Demirg canım geceleri acıkınca uyanıyor ama gündüzleri uyuyor bir bıraktım mı 3-4 aaat uyuyor
Defneada- nlyoya evet canım bana da öyle söylediler utandırıyorum burnunu sıkıyorum ama sanırım kıyamıyorum hafif hafif sıkıyırummcnkğ
E_la Defneada- zor uyanıyorsa sarılık olduğun da uyanmıyorlar gözlerini acımıyorlar memede 2 dk bile duramaz uyuyakalır
Defneada- E_la sarılık testi yapıldı canım az çıktı değeri haftya tekrar yapılacak bakalım insalalh biter kiminin 40ına kadar devam ediyormuş
Sda16 Defneada- ilk 1 ay 2 saatte bir emzirilmesi gerekiyor şekeri düşmemesi için. Bazen uyanmıyordu altını açıyordum yada soyuyordum.
E_la Defneada- aman uyandır uyandır emzir gece de çünkü değer yakselirse kilo kaybeder zaten bi süre sonda gece kendi istediği saate uyandıracak seni
Duygu-66-Tumer Daha 7 günlük çok normal canım. Fakat Doktorum eğer Emiyorsa 3 saatte, mama veriyorsan 4 saatte bir karnını doyurmalısın demişti. Geceleri çok sık uyandırma, uykusu bölündüğü zaman çok daha huzursuz olur