yinehamile35 talula ben bunu hep içiyorum 6 aydır hamileyim, ilk hamileliğimde kullanmamıştım ve sütüm de yoktu,bakalım bu kez ne olcak🤗
talula Mammamiaa_ kişiden kişiye değişiyor olabilir tabi vallahi ben neler denedim neler ne emzirme çayları ama en son bunu denedim şükür memnun kaldım