Leonsmom kayınvaliden cahil anladığım kadarıyla. Ben de normal doğum yaptım, bebeğimin kafası öyleydi. Şuan çok normal. Değiştirerek bi sağ bi sol tarafına yatır uyuduğunda. Sırtüstü yatmasın yeter. Benim kzıın kafadı yusyuvarlak şuan 😅 kayınvaliden de hangi tıp fakültesinden mezun, patavatsız pervasız cahiller ya