Arkadaşlar post açmıştım hastaneye gittim işe başlamak için gündüz calisabilecegim bir birim rica ettim. Önce eski çalıştığım yere vercekti çocuk servisi ama çocuk servisi gerçekten yorucu olabiliyor ve nöbetli tabi. Sonra ameliyathaneye verelim istersen dedi ordada eksik varmış hangi ameliyathane belli değil 15 gün sonra başlıcam o zaman belli olucak. Bende düşündüm ameliyathane de çalışayım dedim en azından gündüz çalışıyorsun ayda bir nöbet oluyor sadece ve icapci oluyorsun ayda bir denk geliyormuş. Bende bashemsireye dedim eğer olursa ameliyathane olsun dedim tamam der gibi oldu. Sizce iyi mi ameliyathane ? var mı çalışan hiç tecrübem yok öğretilir dediler