Bugün idrar tahlilinde belli oldu kızımın rota virüsüne yakalandığı. Nerden geldiği bulaştığına dair bir fikrim yok 😪Şurup verince ya kusuyor ya içmek istemiyor. Doktor bol su içmesi gerektiğini ilaçlarını düzenli alması gerektiğini söyledi. Böylelikle evde atlatabilir dedi. ama fazla bi su içmiyor ve yemiyor. 10 veya 15 kere alt batirirsa yatış verilir dendi. Bugün içerisinde 3 kez yaptı. İshal var ama Ateşi yok. Ne yapacağımi bilmiyorum 😪😪