Rabiakaraa https://imgyukle.com/i/kbMlyQ Kizlar oglum 3 aylik dogduktan bir muddet sonra boyle minik bir tane sivilce tarzi bir sey cikmisti doktor onemli olmadigini soyledi bir krem verdi gecer gibi oldu son 2 haftadir boyle artmaya basladi egzamami sizce basina gelen var mi doktor kontrolune 3 gunumuz var bir de buraya danisayim istedim
Kurtlarkuslaralemi Rabiakaraa egzama değil bence önemli birseye benzemiyor. Birsey alerji yapmış gini böcek olabilir ama bence önemli değil. 3 gün sonra bi daha sor arttı dersin alerjisi mi var diye sorarsın.