İyi günler hanımlar bebeğim 3 buçuk aylık kollarında ve bacağında pul pul dökülme kabarıklık var bazen kızarıyor doktora gittim egzama dedi hamazing ve hipokort krem verdi kullanıyorum ama geçeceğe benzemiyor. Ne yapmalıyım nemlendirici şampuan deterjan olarak neler kullanmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim yardım edebilir misiniz