Smryna Oglumunannesiyim yok ama masallah apartmanı ayağa kaldiricak kadar çığlık atıyor 😆 oda ise yararmı 😁
MyEternalLoveNoyann Oglumunannesiyim hiç aglatmiyorum valla koşa koşa gidip hemen alıyorum kucağıma🤣 çoğu kişi ağlasın biraz ciğerleri açılır hem hep böyle yaparsan devamlı kucak ister diyolar ama dayanamıyorum ben o an elimde ne varsa fırlatıp koşuyorum
Oglumunannesiyim Bende yaptığımdan sormuyorum linclemeye gelmeyin sakın hani derler ya ağlasın cigerleri açılsın diye ondan sordm kıyamıyorum ben aglatmiyorum
Zeyn07 Oglumunannesiyim ciğerleri açılma mevsuzj şekilde ilk bebek doğduğu anda ağlatıyorlar ciğerleri açılsın diye bi seferlige mahsus birşey bebeğinizi boşuna agaltmayin ilk nefes alısinda açılması için aglatiyorlar
Bahser53 MyEternalLoveNoyann 😂 bende aynıyım bırde ağlayınca ayyy ne güzel ağlıyorlar dıyorlar valla elımın tersı ıle çarpasın gelıyor o ıhh dese benım ciğerım yanıyor neymıs ciğeri açılırmış da ne güzel ağlıyormuş da siz ağlayın benım kızımın cğerı ıyı dıyorum bozuluyorlar ne dedıysek 😂
Asleres MyEternalLoveNoyann aahah kendimi gördüm 😂😂😂 10 aylığız ama artık biraz duruldum ben yokla her düştüğünde ağlamaya başlamıştı
eceunverkanra Oglumunannesiyim Yok hic aglatmadim hic aglatmiyorum o soyleme cok inanmiyorum acikcasi😅 Zaten agliyorlar yeterince, aciliyorsa cigerleri o aglamayla da acilir bence🙈
Bebegimm1 Oglumunannesiyim agliyorsa derdi vardir.o yuzden ağlatmiyorum ağlamadan da cigerleri açilir
KayraninAnnesii Oglumunannesiyim bana da bırak ağlasın diyorlar ama asla yapamam öyle bir şey hemen kucağıma alıyorum öpüyorum sarılıyorum konuşuyorum.. bebekleri ağlatmak da doğru değil zaten kendisini güvende hissetmesi için yanında olmamız gerekiyor
Ebru_linakus Oglumunannesiyim mecbur ağlıyor şöyle uyutup tuvalete gidiyorum daha bitmeden çığlık çığlığa tuvaletten koşup çıkamayacağım için biraz ağlıyor napim yada mama hazırlarken asla sakinleşmiyor uyanırken ağlıyor hep ağlıyor
asiltonunmommysi Oglumunannesiyim yani ciğerleri açılsın diye değil de hemen peşinde sussun diye dolanmıyorum yani wcde mutfakta elim bulaşık vs ağlıyor işimi toparlayıp öyle sakinleştiriyorum, ağlamasın diye bi çabam olmuyor o ara ağlıyor yani
Syyyy Oglumunannesiyim lütfen böyle bir şey yapmayın çok cahilce. Tıp literatüründe ciğerleri açılsın diye çocuklarınızı ağlatın kavramı geçmiyor. Neden eski cahil insanların lafına bakıyorsunuz. Çocuğunuz ağlarken içiniz acımıyor mu ?
Oglumunannesiyim Syyyy anlamadınız herhalde aglatiyorum demedim sordum ağlatıyor musunuz ciğeri açılsın diye belirttim orda ben aglatmiyorum böyle söylenti var dedim…