SEDANURRRR Kızlar 2 aylık kızım gündüzleri sallanmak istiyor devamlı en fazla yarım saat dalıyor sonra uyanıp ağlıyor geceleri de uykuya geçene kadar aynı şekilde ağlıyor en fazla 2 saat uyuyor 🤦🏻♀️Bu durumda olan var mı?
Tuba SEDANURRRR 8 hafta atağından kaynaklıdır muhtemelen. Benim oğlumda 2 aylıkken öyleydi hep 10dk da bir kalkardı hep kucakta durmak isterdi. Gecemiz gündüzümüze karışmıştı hep uykusuztum🥴 yaklaşık 1 hafta sürmüştü.
Deletedmom6262 SEDANURRRR Evet bizde gündüz uyumuyoruz 10 dkda hemen uyanıyor en fazla yarım saat uyuyo
busra0646 SEDANURRRR 4 ay 5 günlük inanın hala aynı 10 dk uyur gündüz uyanır sonra huzursuz ağlar uyutmaya çalışırım uyumaz 2 saat cehennemi yaşatır 2 saat sonra tekrar bir uyur en fazla yarım saat sonra yine aynı akşam 11 e kadar böyle gece de 2-3 kes uyanır. Annem buradaydı geldi ev berbat gelir gelmez temizliğe başladı 2 gün sonra bu hep böyle mü dedi. Hiçbirşey yapamıyorum. Bu aralar kavga etmeyi öğrendi herhalde anlamsız ama sert ses tonlarıyla bağırıyor sürekli bana 😂
SEDANURRRR Tuba sürekli beyaz gürültü açık kapatınca kıpırdanıyor sadece gözler kapalı şekerleme yapıyor çıldırıciiimm 😂🤦🏻♀️
SEDANURRRR busra0646 ay resmen benim bir günümü özetlemişsin 😂🤦🏻♀️ Şimdi gülmeyi öğrenmiş benimkide sürekli konuşayım istiyor gülmek için, beşiğine koyuyorum dudak büküp ağlıyor, tuvalete bile koşa koşa gidiyorum fırsat vermiyor hanımefendi
busra0646 SEDANURRRR evet sohbet edilmesine bayılıyorlar … ☺️ Tek sorunumuz uyku onu halledersek tadından yenmez 😀
busra0646 SEDANURRRR aynen ben de sürekli bahane arıyorum gaz mı o mu bu mu diye diye günleri deviriyoruz hayırlısıyla derdini anlatacak kadar olsaydı pış pış yapmaktan pış pış sesi duymaktan tiksindim valla 😂
SEDANURRRR busra0646 bende beyaz gürültü ne zaman kapanır onu merak ediyorum, artık telefonu elime alamıyorum hanımefendi yüzünden 🤦🏻♀️😂😂