Kızlar 5,5 aylık bebeğim kucağımda oynarken Ayağının üstüne basıp dizimden boşluğa düşürdü. kendini birden atmıştı bende düşmesin diye sıkıca tutunca ayağı boşluğa geldi burkulur gibi oldu bir kaç saniye çok çığlık attı sonra sustu gülüp duruyordu o gece uyudu sabah uyanınca baktım sol ayağına hiç basmıyor dokundurmuyor emekliyor ama ayağa kaldırınca basamıyor hemen doktora götürdüm röntgen çekildi bileğinde kırık olduğunu söyledi doktor, şok olmuştum çok üzüldüm perişan haldeyim. Doktor yarım alçı yaptı ön tarafı değil arka tarafı alçılı fakat hep oynatıyor akşam tekrar acile gittim bu alçı oynadı diye çıkartıp tekrar yaptılar oynatmasın dediler ama kızım çok hareketli oynanaması mümkün değil napıcamı şaşırdım ağlamaktan helak oldum. Başına böyle bişey gelen var mı bebeğimin ayağına bişey olur yürüyemez diye çok korkuyorum 😭