Bizim de tam 1 haftalıktı olduğumuzda. Sürekli çift maske taktık uyurken bile sürekli evi havalandırdık. Ellerimi göğsümü yıkamadan asla emzirmedim. Karnını doyurup koyduk beşiğine çok şükür ağlayan bi çocuk değildi. Biz karantinadayken 8.günümüzdü ateslendi eşim sağlıkçı yeni doğanda ateş iyi olmaz dedi hastaneye götürdü test yapıldı çok şükür negatif çıktı, idrar yolu enfeksiyonu vardı çok dikkat ettik çok şükür de bulaşmadı