ay_16 enfeksiyon olabilir bende de olmuştu doktora gitmiştim hem idrar yolu hemde vajinal enfeksiyon vardı idrar yolu enfeksiyonu için tek kullanımlık antibiyotik yazmıştı doktorum onu kullanmıştım vajinal enfeksiyon içinde kadın doğum doktorum emziriyorum dediğim halde prsopektusunde emzirirken kullanmayın yazan bir fitil yazmıştı 1 hafta kullan demişti ben korkudan oğluma bisey olur diye kullanamadım sende bi doktora git istersen