Guzelanne34 Kubra4745 denicem canım inşallah faydası olur. Olurmu estağfurullah yorumun çok değerli çok teşekkür ederim 🙏🏻♥️
tgba-22 Guzelanne34 mamayı kaşıkla içirmeyi deneyin benmki 4.5 aylık meme reddi yapıyor gün içinde biberon da almıyor ben de kaşıkla içiriyorum
Basakidil Guzelanne34 ben de çok istiyorum. Hani yazıyorlar ya bebeğim memeye çok düşkün nasıl biraktiracağım diye öyle özeniyorum ki.