Kızlar bebeğim 8 aylık ve meme reddimiz var. Bebeğim bu ara asla emmiyor sadece ek gıda alıyor. Mama denedim almadı artık o kadar çok yoruldum ki bu durumdan. 8 aylık bir bebek sadece ek gıda yiyebilir mi? Napıcam bilmiyorum lütfen bir akıl verin bana. O kadar çok morale ihtiyacım var ki ..