Merhaba arkadaşlar. 22 aylık bir oğlum var yakın zamanda bir ameliyat olmam gerektiği için emzirmeyi sonlandırmam gerekiyor. Salçayla kılla tüyle vs sonlandırmak istemiyorum bu sebeple Instagram’da bir psikologun toplu online eğitimine dahi katıldım. Eğitimdeki bazı bilgiler işime yaradı ancak şuan tikandim kaldım. Önce gündüz uyku harici emmeleri kestim yaklaşık 3hafta sürdü öğle uykusu dışında asla meme istemedi. 2haftadirda öğle uykusuna gecisteki memeyi kesmeye çalışıyorum ama asla ve asla uyumuyor daha hadi uyku vakti dediğimde odaya bile gitmeden çığlık kıyamet koparıyor. Öğlen uykusundaki memeyi kesebilsem gece uykuya geçiş ve gece emmek için uyanmalar aşamalarına gecicem ama gecemiyorum. Buarada öğle uykusu zamanida dahil gündüz asla meme istemiyor. Eğer meme isteseydi yani memeyi bırakmaya hazır olmasaydı ameliyatida emzirmeyi sonlandirmayida erteleyecektim ama sorun meme değil gibi. 2haftadir öğlen uykularını ya salıncakta 5 10dk kestirme şeklinde uyuyor yada çoğunlukla atıyorum arabaya gezerken uyuyor da nereye kadar böyle gidecek kar kış kıyamet benzin fiyatları malum 😅 velhasıl kelam napsam neetsem nasıl uyutsam ben bu koca bebeğimi. Öğle uykusu istemiyordur belki yaşı büyük artık diyenler olacaktır öyle bir uykusu geliyorki uyku saati geçince düz yolda bile yuruyemiyor.