Juulidee Ttugbaa eşim 3 saatir bütün marketlere eczanelere baktı ama bulamadım sma aldık bebelac bıraktık inş sorun yaşamayız 😢
Juulidee elif_avc19 daha 23 günlük ilk doğrunda sütüm gelmediği için hastane aptamil kullandık 10 gün devam ettik fakat sürekli yediğini çıkardı 1 saatte bir acıkıyodu sonra bebelac geçtik oda sanırım sindirimde problem oldu sürekli gaz şimdi doktoruma sordum sma kullan dedi
elif_avc19 Juulidee biz 98 günlük olduk 2.5 aylıktı kilo alımı yavaş olunca mamaya başladık 3.mamamız içiyor ama çok gazi oluyor gece gündüz uyku yok zaten doğduğundan beri kusan bebekti şimdi daha çok kusmaya başladı yine mama değişimi yapicam sanırım ne yapacağımı şaşırmış durumdayım 🤔
Myandi Sma da gaz yapıyor, doktorumuz similac önermişti. Aptamil conformil kullandım aylarca, gaz yapmıyor ama kilo da aldırmıyor. Ayrıca tadı da güzel değil. Similac❤️
Juulidee Myandi evim mamayla doldu hangisi iyi anlamıyorum aptamil verdik 10/15 gün kadar çocuk 1 saatte bir acıkıyor ve yediğini sürekli çıkarıyor alttan midesinde tutmuyor sonra bebelac aldık o da sürekli acıktırdı ve gaz yaptı sıradaki mamanız sma bu da olmazsa artık bilmiyorum valla oturduk yaktım bi sıgara mutfakta ağlıyorum
Juulidee Haceaba yemine diyorum psikolojikmen bittim bi tarafta sütüm gelmiyor ona mı yanayım sürekli elektrikli pompayla sağıyorum olmadı gögüsümü ağzına veritorum yok istemiyor
Myandi Juulidee aynı süreçleri yaşadık maalesef. Zamanla sütümün gelmemesini de kabullendim. Olmayınca olmuyor çabalamak nafile bunu da anladım. Mamayla doyuyor, keyfi yerinde. O mutlu ben mutlu. Çok üzülmeye gerek yok.
Seda__nrr Juulidee gaza en iyi gelen şey kovaya sıcak su ve bebeği içinde yüzdürmek sonrasındada gaz masajı biz böyle çözebildik gazı