Canım yaklaşık 10 gün önce çok çok çok ama çok zor geçirdiğim günlerdi.9 ay 15 günlük kızım. Doktora götürdüğümde hem diş hem de alerjik bronşitin olduğunu söyledi. Nebülizatör verdi antibiyotik, ağızdan iğne. Önce iğneyi kullanmayacaktım ama baktım ki daha kötü oluyor verdim. Doktor bana ne yap ne et bu çocuğu grip etme üşütme ceyranda bırakma dedi. En önce dikkat ettiğim şeyler bunlar. Eğer doktora gittiysen ve ilaçlarını düzgün kullanıyorsan şunu bil ki bir günde geçmeyecek ama elbet geçecek, yeni yeni öksüreği balgamı bitti. İlaçlaron haricinde ne yaptın dersen. Burnunu temizledim bolca. Sonra pekmez vermeye çalıştım balgam kabartıcı.dışarı asla çıkarmadım, odanın nemi düşükse buhar makinesi çalıştırdım. Bide günlük taşı mı sakızı mı ne öyle bir şey duydum araştır bak internetten ama yapmaya fırsatım olmadı.