elf-uras aynı senin durumundayım. Kızım 16 aylıkken hamile olduğumu öğrendim. 1 ay sonra doğumum. En başta çok kötüydüm Rabbim affetsin düşsün diye dua ediyordum ağlıyordum. Ama şimdi iyiki olmuş diyorum. Af diliyorum o zaman ki o dualarım için. Hayırlısı böyleymiş. İkisi arkadaş olurlar zaten bende bebek bakmaya alışmışken onada devam ederim, ikisi bir arada tabiki zor olacak ama bu günler geçecek büyüyecekler diyorum. Çocuklar arası yaş darkının yakın olması avantajlı bir durummuş. Baya araştırma yaptım. Hiç canını sıkma üzülme canım. Rabbim kimseye kaldıramayacağı yükü, yapamayacağı işi yüklemez. İkiside hayırlı evlat olsun inşallah. İlerde iyiki böyle olmuş diyeceksin bundan emin ol. 😊