Canss3535 Bebeque16 canım pamuk kullanıyorum. Siliyorum hiç islak mendil kullanmadım piskten farkli bisey gibi cozemedm
Aag Canss3535 Yani 3 aydan sonra alerji olur mu olurmuş arkadaşımın 3.5 iken yumurta ve süt alerjisi çıktı bebeğinde bende bi haftadır yumurta yemiyorum ama taa süt ürünü sadece peynir yerim onu da kesersem aç kaldım kahvaltı da😅🤦
gunes20 Canss3535 ıslak mendili tamamen bırak. Suyla temizle veya yıka sık sık. Bezi bağlamadan kremini sürdükten sonra havalandır bir süre. 👌
Mom5441 Canss3535 canjm bende sleepy bio natural kullanıyorum pişik oldu kızım hametan sürdüm kantaron yağı ile birlikte birde ıslak mendili bıraktım alt temizleme pamugu kullandım geçti
Balyanak_annesi Aag bizim pullanma degilde popo arasi kizarij ve hafif benek var 2 gundur islak mendilinl yikayarak kullanıyorum biraz azaldi gibi sanki pazartesj travazol alacagim ama
Balyanak_annesi Pempe-sercan10 ben trosyd da kullaniyorum ama tam bitti diyemem 5.5 aylik diş gelecek ondan olabilirmi pisik diye düşünüyorum
Pempe-sercan10 Balyanak_annesi bir bilgim yok ama sanmıyorum şuan benim ki de çıkarmaya çalışıyor şuan biseyyy yok mesala