Zhv Pure soft kullanıyoruz çok memnunum, sleepy pişik yaptı bu bezde hiç öyle bir sorun yaşamadık. Hem çok yumuşak hemde ağırlaşmıyor sleepy gibi. Ama bulması zor trendyolda bile az var. Bu beze muadil yumuşak sızdırmayan bez öneriniz var mıdır?
NurSema01 Zhv bende 4 numarasını kullanıyorum kasım indirimlerinde hepsiburadadan aldım cimri.comdan bakıyorum sürekli nerde uygun diye marketlerde bile pek bulunmuyor sanırım fiyattan dolayı
Zhv 2papatya diğer markalara koyasla oldukça az. 10 tane 3 bumara çıkıyor sleepy 3 numara ise 500 tane mesela. Daha kolay erişmekten söz ediyorum
reynwoman Zhv evet gerçekten cok yumuşak şuan prima aktif kullanıyorum molfixi alamadığım için ve molfix pure softa göre içi naylonumsu bir miktar ve parfüm kokuyo bez afedersin iki damla çiş yapsa cocuk sanki bi torba çiş dolmuş gibi kokutuyor ama molfix purede hiç çiş kokusu gelmiyor
Momsmom reynwoman benm bebegmde teni her actigimda islakti hic guzel emicilik yoktu. Parmagmla bastrdgmda beze parmagmda islaniyordu.
reynwoman Momsmom biz hiç öyle bir sorun yaşamadık ama tabi her bebeğe her bez yaramıyor normal yeşil paket molfix pişik yaptı sleepy pişik ve sızdırma yaptı bi prima bide molfixin pure soft serisi iyi geldi bize