Merhaba sevgili anneler.Daha önce çoğu konuda yasadıgım zorlukları sizlerle paylaştım.Bebeğim kolikti ve 4 ay boyunca susmamak üzere ağladı.Sonra besin alerjisi çıktı 1 yıl onunla uğraştık.Çok ama çok hareketli bir çocuktu.Hiperaktif olduğundan emin olmaya başlamıştım.Ben bu annelik sürecimde okadar çok zorlandım ki kendimi tanıyamaz hale gelmiştim.Ama bitiyor anneler inanın bu zorluklar bitiyor.Oğlum 3 yaşına yeni girdi.Çocuğuma birşeyler oldu.O zor çocuk gitti yerine uyumlu daha sakin bir çocuk geldi.Bazen gene zorluyor ama eskiye göre çok çok iyi.3 yaş gercekten sınırmış.Büyüsün de dertler de büyüyor masalı hiç de öyle değilmiş.Oh be rahatladım diyorum.3 yaştan bildiyorum çocuklara inanılmaz bir güncelleme geliyor.Gözünüzü korkutanlara inanmayın unutmayın her çocuk farklıdır