Güzel anneler bebeğim 6 aylık,bazen ne yaparsam yapayım sadece iki saniye bakıyor gözüme sonra yine başka şeylerle ilgileniyor. Bazende çok güzel temas kuruyor bazen hiç tinlamiyor. Üzülüyorum kafaya takıyorum normal mi bilmiyorum. Çok hareketli herşeye uzanmak istiyor ondan mı bilemedim