Leylahanli Merhaba hanımlar oğlumun 4.75 astigmat ı ve sol gözde kayma var bizim için önerebileceğiniz Ümraniye de iyi bir göz dr u var mı
aylul0 Leylahanli Çakmak Erdem Hastanesinde Rumil Babayev vardı kızımı doğunca göz muayenesine götürdük bir kez anlatım tarzı, ilgisi çok iyiydi o açıdan memnun kaldık ama hastaneden ayrılıp başka yere geçeceğini söylemişti. Bir araştırın bulursunuz belki
Leylahanli Hiç göz doktoruna giden gözünde sorun olan yok sanırım ne güzel çok şanslısız. Dedikoduya devam….