Egeismom bu donemde gayet normal ellerini kesfediyor ve suan onun tek bildigi sey emme oldugu için bunu kullanıyor 🙂 her eline verileni de agzına goturmesi ac oldugu için, değil kesfetiği içindir oglum 4 aylık olacak neredeyse ellerini oyle bir gönuyor ki şapırdata şapırdata cok tatlı yiyor bunlar gelişimin temel seyleri 🙂