Ebraryz bende öyle düşünüyordum 2.500 tl idi 11.11 indiriminde 1.800 tl ye aldım kıydım paraya 🤣
imkanınız varsa alın bana dua edersiniz emin olun 😀
evet pahalı ama herşeyi 5-10 dk da pişiyor. Nohut,fasülye nin pişme süresi 2 dk düşünebiliyor musunuz.benim ablam 15 yıldır kullanıyor hala taş gibi sapasağlam kısaca ömürlük yani