Merhabalar,
oğlum 5 aylık ve bronşiolit oldu 😔
antibiotik şurup,hava olarakta ventolin,serum fizyolojik ve cortair veriyoruz.Doğduğundan beri hiç pişik olmadı Penaten pişik kremi kullanıyorum çokta memnunum.Fakat 2 gündür hafif pişik oluştu acaba ilaçlardan olabilir mi? Çünkü ne bez değişikliği yaptım ne pişik kremi aklıma tek gelen ilaçlar.
Konuyla ilgili bilgisi deneyimi olan paylaşabilir mi ?