Yseliminannesi Biogia gaz damlasını ıllakı günde 1 kere mi vermek gerekıyr ben 2 ye bölüp 4 er damla yaptım fazla kaçsa damla sayısı yada gazı varken zorlanıyorken versem bişey olur mu?
Merveensarelisa Yseliminannesi günde bir beş damla dedi bana doktor 4 er nasıl yapacaksınız ki genelde gündüz mu çok gaz sancısı cekiyor gece mi ona göre bence bence yada gündüz verin ben gece veriyorum daha rahat uyusun sancı çekmesin diye gündüz zaten fazla olmuyor benmkinin gazi
Miniklerim123 Yseliminannesi benim doktorum sabah akşam 5 damla ver dedi bana biraz fazla geldiği işin günde 1 defa 5 damla veriyorum omuzda akşam 7:30 gibi veriyorum
Gayeerool Yseliminannesi biogai bağırsak düzenleyicidir. 3 ay kullandık günde bir kez 5 damlaydı. Ama bölebilirsin. Sorun olmuyor.
Yseliminannesi Merveensarelisa çok gazı oluyor kendını yırtıyor ellerıyle eczacı 8 damla demiş bende gece 4 gündüz 4 yaptım cnm
Ogullarinaasikanne Yseliminannesi fazla vermedim kuzum bilmiyorum inan ki. Aksam 8 de verirdim ben gece rahat uyusun diye
Egeninannesi07 Biogaia gaz damlası degıl canım probiotik.sub simplex kullandıgım en iyi gaz damlası doktoruna danıs istersen.