Kızlar kızım 1 yaşında 8 kilo 150 Gr dogarken de zayıf doğdu 2 850.
Kızım aşırı hareketli ve yemek yedikten sonra hemen kaka yapar. Doktor diyetisyene gönderdi herşeyi doğru veriyorsun dedi diyetisyen et sulu tavuk sulu çorbalar. Cevizli bademli hurmalı kekler daha ne yapayım. Zaten iştahlı bir bebek değil zoraki yiyor gibi bişey bazemde kendi yemek ister. Hiç bize şu çok güzel kiloyapto dediğiniz bişey var mı. Doktor kalorili süt verdi onu da içmedi bu arada hiç mama yedirmedim anne sutu ve ek gıda yiyor. Görseniz baya minyon kızımdan küçükler ondan büyük duruyor sağlıklı olsun da diyorum ama biraz daha kilo alsa çok güzel olur ❤️