Oğlum 18 aylık ismine bakmıyor. Göz teması iyi anne de demiyor baba abi mama meme gibi bir kaç kelimesi var sadece. Anne baba dayı nerde dediğimiz zaman parmağı ile gösteriyor. Arel nerde dediğimiz zaman da kendini gösteriyor. Ama seslendiğimizde dönmüyor bakmıyor . Neden böyle. Başına gelen var mı